Listing 1 - 10 of 28 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Het gebruik van sociale media in België neemt elk jaar toe, en nu meer dan ooit komen we via sociale netwerken dichter bij elkaar. Gebruikers snakken naar verbinding, verhalen en merken met een sterke boodschap. Elk jaar stijgt ook het aantal euro?s dat ondernemingen spenderen op sociale media met 19% en in 2020 kwamen er 20.000 nieuwe webshops bij in ons land. Starters, winkels, ondernemingen en organisaties vinden steeds meer de weg naar digitaal.Hoe begin je aan het bouwen van een authentiek merk op sociale media? Hoe weet je welke boodschap op welk netwerk en voor welke doelgroep werkt? En vooral, hoe kan je het onstuimige landschap doorgronden?Met Let's go social werk je dagelijks aan een leuke, korte opdracht ? om op die manier na 25 dagen van #zerotohero te gaan op sociale media. Het belangrijkste is dat je de held wordt van je eigen verhaal en dat je zal durven delen. Samen leggen we de grondlaag voor jouw sociaal merk, verhaal en campagnes. Heb je al socialemedia-activiteiten? Geen probleem ? integendeel! Dat is een prima startpunt om tijdens de opdrachten te reflecteren over je huidige gebruik, met het oog op vernieuwing.Deze challenge wordt ondersteund door een behapbare theoretische context en allerhande tools en contenttips om ddoelbewust en authentiek te blijven shinen op sociale media. Dat alles gecombineerd met een hoge feel good factor en de inspirerende verhalen van ondernemers.Bron: amazon.com
Online marketing. --- Sociale media. --- Online marketing --- Sociale media --- 658.8 --- 369.1 --- Online Marketing --- Mass communications --- sociale netwerken --- sociale media --- E-commerce --- social media --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Social media --- Marketing --- Marketingstrategie --- Ondernemingsraad --- Stappenplan --- Oefening --- Campagne --- Verhaal --- Ondernemen --- Merkstrategie
Choose an application
De Facebookfaçade is even inspirerend als huiveringwekkend. Voor het eerst worden de duistere cultuur en schimmige praktijken van Facebook aan de kaak gesteld. Tegelijk vertelt dit boek het bijzondere verhaal van een jonge, intelligente vrouw die haar hele leven lang tegen de stroom invoer en uiteindelijk de wereld veranderde...
Economic sociology --- Economic order --- Mass communications --- Computer architecture. Operating systems --- sociale media --- mediawijsheid --- Facebook --- digitale geletterdheid --- privacy --- bedrijfsethiek --- Facebook. --- Internet. --- Social media.
Choose an application
Social business en social media marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek.Social helpt de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media en geeft concreet richting aan een transitie naar social business. Het boek kent een groot aanbod van cases en inzichten van internationale experts. Het boek biedt tevens een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal. Het Handboek.Social is een doordachte beleving. Bron : http://www.cosmox.be
Marketing : social media. --- Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- e-commerce --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- internet --- Online marketing --- Sociale media --- 316.772.5 --- consumentengedrag --- onlilne marketing --- social media --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Cybermarketing --- Marketing --- Interactieve marketing --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Voor jongeren zijn smartphones, tablets en laptops vanzelfsprekend. Ze lijken er al van op erg jonge leeftijd mee vergroeid. De "digital natives" zijn altijd en overal met elkaar verbonden en communiceren via Instagram, Snapchat en andere sociale media. Voor jou als ouder of leerkracht is die wereld vaak onbekend, en dus onbemind.Maar geen paniek! Met oog voor het veelzeggende detail en met de nodige humor maakt Stefaan Lammertyn je in Alles met mate(n) wegwijs in die alomtegenwoordige digitale wereld. En die is ondertussen veel ruimer dan Facebook en Twitter! Stefaan maakt de wereld van Pinterest, Whatsapp en YouTube leuker, interessanter en dus ook veiliger, met dit boek vol nuttige verwijzingen, handige tips en bruikbare praktijkvoorbeelden. Want als mediawijze opvoeder geniet je niet alleen meer van de onbegrensde mogelijkheden van de digitale wereld. Je kan jongeren ook beter bijstaan bij problemen als digitaal pestgedrag, en hen de valkuilen van het internet leren kennen. Kortom: Alles met mate(n) zorgt ervoor dat iedereen die soms geen idee heeft waar zijn kind of leerling mee bezig is, net als Stefaan, een inno-vader (of inno-moeder) wordt: een innoverende ouder die weet wat er speelt op het net. En wie ondanks dit toch even de weg kwijt is, vindt in het boek een super handige EHBO-lijst: Eerste Hulp bij Betrokken Opvoeders.Bron : http://www.managementboek.nl
Sociale media --- Jongeren. --- Sociology of culture --- sociale netwerken --- social media --- communicatiemanagement --- sociale media --- Mass communications --- Jongeren en internet --- 433.5 --- 528.54 --- Internet --- Audiovisuele opvoeding --- Sociale media - Sociale netwerken --- Social media --- Psychological aspects --- Internet and youth --- PXL-Education 2015 --- communicatievaardigheden --- communicatie --- jongeren --- Kinderen en jeugd --- Adolescenten --- Jeugd --- Kind --- Adolescent --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- internet --- jeugd --- Jongere --- massacommunicatie
Choose an application
Veel bedrijven implementeren sociale technologie zoals Microsoft Teams of Yammer, IBM Connections, Workplace by Facebook... soms met verdeeld succes. Daarnaast hebben we grote verwachtingen van HR en de directie omtrent het beter organiseren van werk. Maar waarom wachten op initiatieven van bovenaf als we weg willen van een top-downsturing ?Dit boek bespreekt hoe je met een bottom-up aanpak de zoektocht aanvat naar een slimmere manier van samenwerken binnen je team of community. Verschillende scenario's tonen hoe je sociale technologie kunt invoeren en toewerkt naar een ontluikende netwerkorganisatie. Bron : http://www.bol.com
Social media --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Bedrijfscommunicatie --- #KVHA:Sociale technologie --- #KVHA:Community building --- change, cultuur, verandering, zelfontwikkeling, gedrag, innovatie, social media, samenwerken, technologie --- Netwerkcommunicatie --- Sociale media --- Personeelsmanagement --- Samenwerken --- Teams --- Veranderingsmanagement --- Business policy --- Industrial psychology --- Management 658.12.4 --- Teamwerk 658.387.4 --- Samenwerking --- Team
Choose an application
Er zijn al veel boeken geschreven over het belang van sociale media in het bedrijfsleven. Maar meestal blijven ze beperkt tot algemene principes. Dit boek leert je niet alleen waarom je sociale media centraal moet stellen, maar vooral ook welke noodzakelijke stappen je moet ondernemen om van jouw sociale mediastrategie een succes te maken.Ontstaan vanuit een duidelijke visie op wat sociale media voor jouw bedrijf kan betekenen en vanuit een jarenlange ervaring met het inzetten van sociale media in de praktijk.Bron : http://www.managementboek.nl
Applied marketing --- bedrijfsimago --- e-commerce --- bedrijfscommunicatie --- merkimago --- zakentaal --- sociale media --- Mass communications --- social media --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- Sociale Media ; marketing --- PXL-Business 2018 --- organisatiekunde --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- Sociale media --- Cybermarketing --- Mediastrategieën --- Marketingstrategieën --- Sociale communicatie --- Communicatiestrategieën --- Mediastrategie --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie --- Onlinemarketing
Choose an application
Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren. Boordevol informatie en voorbeelden om tot succes te komen, vrij van inhoudsloze paginavulling, zodat je direct met het boek aan de slag kan.Zowel voor de minder ervaren marketeer als de professional die zijn skills wilt boosten en updaten: dit handboek digitale marketing helpt je jouw marketingdoelen te bereiken.Bron : http://www.lannoo.be
Digitale marketing. --- Marketing --- marketing --- 528.52 --- websites --- webdesign --- marketingstrategie --- mediaplanning --- virtuele realiteit --- Artificial intelligence --- internet - ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- Marketing digital. --- Marketing digital --- PXL-Music 2018 --- muziekmanagement --- muziekmarketing --- digitale marketing --- Marketing : communicatiestrategieën --- Digitalisering --- Mediakunde --- 658.8 --- Online marketing --- Social media --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Auditing --- Branding --- Marketingplanning --- Artificial intelligence - AI --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Audit --- Onlinemarketing --- Marketing information systems --- Computer architecture. Operating systems --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- branding --- social media
Choose an application
Trend-Driven Innovation Beat accelerating customer expectations. Every business leader, entrepreneur, innovator, and marketer wants to know where customers are headed. The problem? The received wisdom on how to find out is wrong.
Customer relations. --- Consumer behavior. --- Consumentengedrag --- Innovatie --- Trends --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Business --- Public relations --- Consumer affairs departments --- Customer advisory boards --- Relationship marketing --- Organisaties --- trends --- innovatie --- trends. --- innovatie. --- Trends. --- Innovatie. --- change cultuur customer experience gedrag innovatie social media strategie transforming verandering zelfontwikkeling --- Innovatie ; ondernemingen --- Veranderingsmanagement --- Klantenbinding --- change cultuur customer experience gedrag innovatie social media strategie transforming verandering zelfontwikkeling artificiële intelligentie --- Applied marketing --- Consumer behavior --- Economic production --- fashion [concept] --- E-books --- fashion [culture-related concept] --- productontwikkeling --- innovaties --- innovation
Choose an application
Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Waarom is 'transmedia-' niet hetzelfde als 'multimedia-', 'deep media-' of 'klassieke storytelling'?De verhalen van vandaag beleef je langs verschillende kanalen tegelijk. 'Be the story' vertelt je alles wat je moet weten over deze nieuwste vorm van verhalen vertellen. Je komt te weten waarom transmedia zo nauw verbonden is met moderne technologie. En hoe je ook met je smartphone geweldige content maakt. In een constant bewegend en exploderend medialandschap geeft dit boek je alle tips om kijkers en gebruikers continu geprikkeld te houden.https://www.lannoo.be/nl/be-story
Transmedia --- Internet en journalistiek --- Media ; storytelling. --- Journalism --- journalistieke technieken --- storytelling --- journalistiek --- civiele journalistiek --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA: Storytelling --- #KVHA:Digitale media --- #SBIB:309H1020 --- #SBIB:309H519 --- #SBIB:309H1713 --- Mediaboodschappen: algemene werken (met inbegrip van genres, taalgebruik en historiek) --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Media --- Journalistiek --- Internet --- Content marketing --- Mediastrategieën --- Storytelling --- Technologische vooruitgang --- Audiovisuele media --- Verhalen --- marketing --- Contentmarketing --- Mediastrategie --- Verhaal --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Technologie --- Digitale media --- social media --- verhalen --- internet --- 316.77 --- Social media --- 369.1 --- communicatie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- 670 --- communicatietechnologie --- informatica --- informatique --- Sociale media --- Story telling
Choose an application
Sociale media: revolutie of slechts een nieuw middel? Zowel wetenschappers, vakprofessionals als het onderwijs zijn er druk mee. Er zijn al veel boeken verschenen over de inzet van social media die antwoord geven op allerlei vragen uit de praktijk. Inmiddels bestaat er behoefte aan een boek dat de theorie uit de wetenschap samenbrengt met de praktijk vanuit meerdere disciplines. Een boek dat verder gaat dan alleen advies over de inzet van social media, dat een brede basiskennis biedt en inzicht geeft in de theoretische aspecten. Dit is het eerste boek in Nederland dat de kennis over social media uit wetenschap en beroepspraktijk samenbrengt tot één verhaal.In Basisboek social media schetsen wetenschappers vanuit de theorie het ontstaan en de gevolgen van social media. Daarna belichten vakspecialisten de praktische kant van social media. Onderwerpen zijn: social media in de netwerkmaatschappij, communiceren, overheid, journalistiek en organisaties met social media, impressiemanagement en storytelling via social media, interne communicatie, public relations, projectmanagement en mediaplanning met social media. Maar ook:-do's en don'ts van social media-innovator Erwin Blom-een katern facts and figures-een nawoord van bestseller-auteur Menno Lanting.Basisboek social media is geschreven voor het hbo- en wo-onderwijs. het boek is echter ook onmisbaar voor vakspecialisten en andere geînteresseerden die een volledig beeld willen krijgen van de theoretische én praktische kant van social meda.
Social change --- sociale netwerken --- communicatiemanagement --- sociale media --- Mass communications --- Informatiemaatschappij --- Sociale media --- internet --- 528.51 --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:309H1713 --- 316.772.5 --- communicatie --- internetmarketing --- internet - adresboeken, browsers, chatten, e-mail, tagging, sociale netwerken --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- social media --- Sociale media. --- internet. --- Sociale netwerken --- Internet. --- Sociale verandering --- Massacommunicatie
Listing 1 - 10 of 28 | << page >> |
Sort by
|